Bc. Ismail Benyahya

Diplomová práce

Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco

Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco

Project to Improve marketing communication in a chosen bank in Morocco
Abstract:
Bank marketing always aims to create strong links with the customer and engage him with the bank. Therefore, it is necessary to vary the channels and means of communication between the two parties. Several strategies are proposed to understand the customer. Among these strategies, is Customer Relationship Management (CRM). This strategy strives to minimize the distance between the customer and the …více
Abstract:
Cílem bankovního marketingu je vždy vytvořit silné vazby se zákazníkem a zaujmout ho pro banku. Proto je nutné měnit komunikační kanály a prostředky mezi oběma stranami. Kpochopení zákazníka se navrhuje několik strategií. Mezi tyto strategie patří řízení vztahů se zákazníky (CRM). Tato strategie usiluje o minimalizaci vzdálenosti mezi zákazníkem a bankou a o vytvoření vazeb důvěry mezi nimi. Řízení …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Benyahya, Ismail. Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Management and Marketing / Management and Marketing