Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco – Bc. Ismail Benyahya
Bc. Ismail Benyahya
Master's thesis
Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco
Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco
Project to Improve marketing communication in a chosen bank in Morocco
Abstract:
Bank marketing always aims to create strong links with the customer and engage him with the bank. Therefore, it is necessary to vary the channels and means of communication between the two parties. Several strategies are proposed to understand the customer. Among these strategies, is Customer Relationship Management (CRM). This strategy strives to minimize the distance between the customer and the …moreAbstract:
Cílem bankovního marketingu je vždy vytvořit silné vazby se zákazníkem a zaujmout ho pro banku. Proto je nutné měnit komunikační kanály a prostředky mezi oběma stranami. Kpochopení zákazníka se navrhuje několik strategií. Mezi tyto strategie patří řízení vztahů se zákazníky (CRM). Tato strategie usiluje o minimalizaci vzdálenosti mezi zákazníkem a bankou a o vytvoření vazeb důvěry mezi nimi. Řízení …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BENYAHYA, Ismail. \textit{Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/ftiy57/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Benyahya, Ismail. Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Trendy marketingové komunikace v bankovním sektoru
Monika Bílá -
Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy
Kateryna Bohun -
Marketingová komunikace v bankovním sektoru
Zuzana Plašilová -
Analýza marketingové komunikace v bankovním sektoru
Michaela RITTEROVÁ -
Analýza marketingové komunikace v bankovním sektoru
Michaela RITTEROVÁ -
Psychologické aspekty komunikace s klientem v bankovním sektoru
Lucie Doubravová -
Kreativita jako důležitý prvek marketingové komunikace
Michala Balková -
Efektivní komunikace se zákazníkem v Penzijním fondu České spořitelny, a.s.
Monika Trsková