Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco – Bc. Ismail Benyahya
Bc. Ismail Benyahya
Diplomová práce
Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco
Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco
Project to Improve marketing communication in a chosen bank in Morocco
Abstract:
Bank marketing always aims to create strong links with the customer and engage him with the bank. Therefore, it is necessary to vary the channels and means of communication between the two parties. Several strategies are proposed to understand the customer. Among these strategies, is Customer Relationship Management (CRM). This strategy strives to minimize the distance between the customer and the …víceAbstract:
Cílem bankovního marketingu je vždy vytvořit silné vazby se zákazníkem a zaujmout ho pro banku. Proto je nutné měnit komunikační kanály a prostředky mezi oběma stranami. Kpochopení zákazníka se navrhuje několik strategií. Mezi tyto strategie patří řízení vztahů se zákazníky (CRM). Tato strategie usiluje o minimalizaci vzdálenosti mezi zákazníkem a bankou a o vytvoření vazeb důvěry mezi nimi. Řízení …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Benyahya, Ismail. Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management and Marketing / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Trendy marketingové komunikace v bankovním sektoru
Monika Bílá -
Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy
Kateryna Bohun -
Marketingová komunikace v bankovním sektoru
Zuzana Plašilová -
Analýza marketingové komunikace v bankovním sektoru
Michaela RITTEROVÁ -
Analýza marketingové komunikace v bankovním sektoru
Michaela RITTEROVÁ -
Psychologické aspekty komunikace s klientem v bankovním sektoru
Lucie Doubravová -
Kreativita jako důležitý prvek marketingové komunikace
Michala Balková -
Efektivní komunikace se zákazníkem v Penzijním fondu České spořitelny, a.s.
Monika Trsková