Sexistické reklamy očima různých věkových kategorií spotřebitelů – Lucie Blažková
Lucie Blažková
Bachelor's thesis
Sexistické reklamy očima různých věkových kategorií spotřebitelů
Sexist Advertising Through the Eyes of Consumers of Different Age
Abstract:
Cílem bakalářské práce je upozornit, jak reklama, obsahující sexistické prvky, působí na spotřebitele různých věkových skupin. Bakalářská práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část zachycuje problematiku z pohledu definic, praktická část předkládá praktické poznatky k předloženému tématu. Za pomocí dotazníkového šetření došlo ke zmapování a vyhodnocení problematiky, kterou věkovou …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2020
Thesis defence
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finance and Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.