Lucie Blažková

Bachelor's thesis

Sexistické reklamy očima různých věkových kategorií spotřebitelů

Sexist Advertising Through the Eyes of Consumers of Different Age
Abstract:
Cílem bakalářské práce je upozornit, jak reklama, obsahující sexistické prvky, působí na spotřebitele různých věkových skupin. Bakalářská práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část zachycuje problematiku z pohledu definic, praktická část předkládá praktické poznatky k předloženému tématu. Za pomocí dotazníkového šetření došlo ke zmapování a vyhodnocení problematiky, kterou věkovou …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2020

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finance and Management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.