Zhodnotenie konkurencieschopnosti malého podniku – Ivana Tomanová
Ivana Tomanová
Master's thesis
Zhodnotenie konkurencieschopnosti malého podniku
Evaluation of the Competitiveness of a Small Company
Anotácia:
Cieľom diplomovej práce je zhodnotiť konkurencieschopnosť malého podniku. Skúmaným podnikom je reklamná agentúra Alfa reklama, s. r. o. pôsobiaca na trhu s reklamnými predmetmi, výrobou reklamy, prenájmom reklamných plôch, s bezpečnostnými známkami a navigačnými tabuľami. Opisom vonkajšieho a vnútorného prostredia podniku, charakteristikou vnútorných a vonkajších faktorov vplývajúcich na podnik a aplikovaním …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the competitiveness of small sized enterprise. The examined enterprise is the advertising agency Alfa reklama, s.r.o. operating in the market with the promotional items, ad production rental of advertising space, with the safety signs and the navigation boards. The author wants with description of external and internal business environment, characteristics …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96499
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedúci: Blanka Poczatková
- Oponent: Renáta Nešporková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria