Budování značky organizace v neziskovém sektoru – Zuzana NOVOTNÁ
Zuzana NOVOTNÁ
Diplomová práce
Budování značky organizace v neziskovém sektoru
Brand building of the organization in the non-profit sector
Anotace:
Diplomová práce řeší problematiku budování značky organizace v neziskovém sektoru. Cílem výzkumu je reflexe a posouzení stávajícího stavu značky organizace a navržení možností zlepšení budování značky organizace neziskového sektoru pomocí jejich vedoucích pracovníků organizace podílejících se na budování značky. Práce je rozčleněná do dvou částí. Teoretická část obsahuje kapitoly zahrnující neziskový …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of branding organization in the non-profit sector. The aim of research is to reflect and assess the current status of the organization's brand and to propose options to improve the branding of the non-profit organization by using their brand-building executives. The thesis is divided into two parts. The theoretical part includes chapters of the non-profit sector …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Iva Tichá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVOTNÁ, Zuzana. Budování značky organizace v neziskovém sektoru. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta sociálních studií
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta sociálních studiíOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Management organizací služeb sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová