Budování značky organizace v neziskovém sektoru – Zuzana NOVOTNÁ
Zuzana NOVOTNÁ
Master's thesis
Budování značky organizace v neziskovém sektoru
Brand building of the organization in the non-profit sector
Abstract:
Diplomová práce řeší problematiku budování značky organizace v neziskovém sektoru. Cílem výzkumu je reflexe a posouzení stávajícího stavu značky organizace a navržení možností zlepšení budování značky organizace neziskového sektoru pomocí jejich vedoucích pracovníků organizace podílejících se na budování značky. Práce je rozčleněná do dvou částí. Teoretická část obsahuje kapitoly zahrnující neziskový …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of branding organization in the non-profit sector. The aim of research is to reflect and assess the current status of the organization's brand and to propose options to improve the branding of the non-profit organization by using their brand-building executives. The thesis is divided into two parts. The theoretical part includes chapters of the non-profit sector …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Iva Tichá, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOVOTNÁ, Zuzana. Budování značky organizace v neziskovém sektoru. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta sociálních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta sociálních studiíUniversity of Ostrava
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Social Policy and Social Work / Management of Social Work Service Organizations
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová