Bc. Fatima Daurova

Bakalářská práce

Marketingová komunikace luxusních produktů na příkladu dámských šperků

Marketing Communication of Luxurious Goods on the Example of the Women's jewelry
Anotace:
Bakalářská práce je věnována problematice marketingové komunikace luxusních produktů. V práci byla analyzována společnost Tiffany & Co a její marketingové aktivity. Následně byly výsledky analýzy také porovnány s marketingovou komunikací jednoho z konkurentů společnosti – s firmou Swarovski. Hlavním cílem bakalářské práce je vymezit hlavní způsoby a nástroje marketingové komunikace luxusních produktů …více
Abstract:
Bachelor thesis is devoted to problems of marketing communications of luxury products. In this work was analysed company Tiffany & Co., and its marketing activities. Subsequently, the analysis results were also compared with the marketing communication of one of the company's competitors - Swarovski. The main aim of the thesis is to define the main methods and tools of marketing communication with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace