Digitální technologie a hudební vzdělávání na ZUŠ – Bc. Barbora Hašlerová
Bc. Barbora Hašlerová
Bakalářská práce
Digitální technologie a hudební vzdělávání na ZUŠ
Digital technologies and music education at elementary art school
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem digitálních technologií na výuku hudební teorie v prostředí základní umělecké školy. Neboť byly i tyto instituce následně zařazeny do plánů Strategie 2030+, kde je právě digitalizace školství jedním z dílčích témat, zaměřujeme se na jejich roli ve vzdělávacím procesu u nejmladších žáků. Bakalářská práce je rozdělena na čtyři základní okruhy, jež jsou v běžné praxi …víceAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on the impact digital technologies have on music theory education at elementary art schools. As these institutions have also been included in the Strategy 2030+ plan with the digitization of education as one of the constituents, we concentrate on their role in the educational process of the youngest students. The thesis is divided into four basic topics, which are commonly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ui3xa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: RNDr. Michal Černý, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Anthropomorphization of Artificial Intelligence Story of Science and Religion
Tomáš Kopeček -
Artificial Intelligence in the Elementals Game
Jozef Vilkolák -
Využití digitálních technologií na střední umělecké škole pohledem učitelů
Štěpánka Tomková -
Využití digitálních technologií při výuce hudby a výtvarného umění na základních, středních a základních uměleckých školách
Petra Přibylová -
Digitální technologie ve výuce výtvarného oboru na středních a základních uměleckých školách města Plzně
Andrea MAJEROVÁ -
Využití umělé inteligence na středních školách pohledem středoškolských učitelů
Lucie Navrátilová -
Využití umělé inteligence pro efektivní výuku ruštiny: analýza a implementace
Pavlína Vrbová -
Umělá Inteligence ve vzdělávání
JingXian Lin