Digitální technologie a hudební vzdělávání na ZUŠ – Bc. Barbora Hašlerová
Bc. Barbora Hašlerová
Bachelor's thesis
Digitální technologie a hudební vzdělávání na ZUŠ
Digital technologies and music education at elementary art school
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem digitálních technologií na výuku hudební teorie v prostředí základní umělecké školy. Neboť byly i tyto instituce následně zařazeny do plánů Strategie 2030+, kde je právě digitalizace školství jedním z dílčích témat, zaměřujeme se na jejich roli ve vzdělávacím procesu u nejmladších žáků. Bakalářská práce je rozdělena na čtyři základní okruhy, jež jsou v běžné praxi …moreAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on the impact digital technologies have on music theory education at elementary art schools. As these institutions have also been included in the Strategy 2030+ plan with the digitization of education as one of the constituents, we concentrate on their role in the educational process of the youngest students. The thesis is divided into four basic topics, which are commonly …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ui3xa/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2024
- Supervisor: RNDr. Michal Černý, Ph.D.
- Reader: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Anthropomorphization of Artificial Intelligence Story of Science and Religion
Tomáš Kopeček -
Artificial Intelligence in the Elementals Game
Jozef Vilkolák -
Využití digitálních technologií na střední umělecké škole pohledem učitelů
Štěpánka Tomková -
Využití digitálních technologií při výuce hudby a výtvarného umění na základních, středních a základních uměleckých školách
Petra Přibylová -
Digitální technologie ve výuce výtvarného oboru na středních a základních uměleckých školách města Plzně
Andrea MAJEROVÁ -
Využití umělé inteligence na středních školách pohledem středoškolských učitelů
Lucie Navrátilová -
Využití umělé inteligence pro efektivní výuku ruštiny: analýza a implementace
Pavlína Vrbová -
Umělá Inteligence ve vzdělávání
JingXian Lin