Návrh na upevnění pozice účetní firmy Marie Jedličková – Bc. Lenka Jedličková
Bc. Lenka Jedličková
Diplomová práce
Návrh na upevnění pozice účetní firmy Marie Jedličková
The project of the stronger market position of accounting company Marie Jedličková
Anotace:
Tato diplomová práce se orientuje na oblast týkající se konkurence. Zaměřuje se na současný stav daného podniku vzhledem k narůstající konkurenci a řeší zvyšování počtu zákazníků. Nechybí zde také základní teoretické pojmy, které slouží pro lepší pochopení dané problematiky. Řešení a výsledné návrhy vedoucí ke zjištění konkurenceschopnosti podniku vyplývají z provedené analýzy.Abstract:
This thesis focuses on the area of competition. It focuses on the current state of the business according to the rising competition and deals with increasing number of customers. There is also a fundamental theoretical concepts that serve for better comprehensiom of the issue. The solution and the resulting suggestions which lead to the determination of the competitiveness of the business result from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/l8m9o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Petr Mandelík, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Edita Hanzlová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Jiří Tlapák -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Lenka Wawrzaczová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Radka Hradečná -
Analýza chování zákazníka, segmentace trhu a řízení vztahů se zákazníky (CRM) ve společnosti Grandhotel Bohemia
Petr Beránek -
Principles of market segmentation in tourism industry
Larisa Teterina -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Strategic analysis of the company "Magnit" on the Russian market
Adylbek Aydarkulov