Vliv klientského pracovníka a jeho stylu jednání na image banky – Ing. Martin Teplík
Ing. Martin Teplík
Bachelor's thesis
Vliv klientského pracovníka a jeho stylu jednání na image banky
Influence of the Client Worker and his Behaviour of the Image of the Bank
Abstract:
Svou bakalářskou práci jsem vypracoval na téma Vliv klientského pracovníka a jeho stylu jednání na image banky. Je rozdělena do čtyř kapitol, ve kterých popisuji danou problematiku. První část pojednává o trhu finančních služeb v ČR a marketingových přístupech, uplatňovaných finančními institucemi. Část druhá charakterizuje klíčové vlastnosti klientského pracovníka ve finančním sektoru. Ve třetí části …moreAbstract:
I have worked out my bachelor dissertation on the theme The influence of the client worker and his behaviour on the image of the bank. It is divided into four chapters, in which I tried to describe these problems. The content of the first chapter is about the market of financial services in the Czech republic and marketing approaches used by financial institutions. The second chapter describes the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2009
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/cr1qn/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2009
- Supervisor: Ing. Evžen Sýkora, CSc.
- Reader: doc. Ing. Eduard Mazák, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TEPLÍK, Martin. \textit{Vliv klientského pracovníka a jeho stylu jednání na image banky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2009. Available from: https://theses.cz/id/fu0vep/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Studie klientského servisu (Front Office) a klientů v oblasti finančního poradenství
František Trunečka -
Analýza finančního poradenství
Gabriela Jannová -
Studie klientského servisu (Front Office) a klientů v oblasti finančního poradenství
František Trunečka -
Způsob práce s klienty s poruchou pudu sebezáchovy z pohledu sociálního pracovníka
Kateřina Kolínková -
Jednání s movitými klienty v ČSOB a.s. v obtížných situacích
Jiří Vaněk -
Jednání s klientem – porovnání teorie a praxe
Aleš Jůza -
Příprava klientského pracovníka na jednání s klientem
Ivana Kohoutová -
Prožívání psychoterapeutů při práci s klienty s poruchami příjmu potravy
Aneta Říkalová