Vliv klientského pracovníka a jeho stylu jednání na image banky – Ing. Martin Teplík
Ing. Martin Teplík
Bachelor's thesis
Vliv klientského pracovníka a jeho stylu jednání na image banky
Influence of the Client Worker and his Behaviour of the Image of the Bank
Anotácia:
Svou bakalářskou práci jsem vypracoval na téma Vliv klientského pracovníka a jeho stylu jednání na image banky. Je rozdělena do čtyř kapitol, ve kterých popisuji danou problematiku. První část pojednává o trhu finančních služeb v ČR a marketingových přístupech, uplatňovaných finančními institucemi. Část druhá charakterizuje klíčové vlastnosti klientského pracovníka ve finančním sektoru. Ve třetí části …viacAbstract:
I have worked out my bachelor dissertation on the theme The influence of the client worker and his behaviour on the image of the bank. It is divided into four chapters, in which I tried to describe these problems. The content of the first chapter is about the market of financial services in the Czech republic and marketing approaches used by financial institutions. The second chapter describes the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/cr1qn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
- Vedúci: Ing. Evžen Sýkora, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Eduard Mazák, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
Studie klientského servisu (Front Office) a klientů v oblasti finančního poradenství
František Trunečka -
Analýza finančního poradenství
Gabriela Jannová -
Studie klientského servisu (Front Office) a klientů v oblasti finančního poradenství
František Trunečka -
Způsob práce s klienty s poruchou pudu sebezáchovy z pohledu sociálního pracovníka
Kateřina Kolínková -
Jednání s movitými klienty v ČSOB a.s. v obtížných situacích
Jiří Vaněk -
Jednání s klientem – porovnání teorie a praxe
Aleš Jůza -
Příprava klientského pracovníka na jednání s klientem
Ivana Kohoutová -
Prožívání psychoterapeutů při práci s klienty s poruchami příjmu potravy
Aneta Říkalová