Návrh a implementace vícerozměrného systému měření a řízení výkonnosti – Jan Malcánek
Jan Malcánek
Diplomová práce
Návrh a implementace vícerozměrného systému měření a řízení výkonnosti
Multidimensional performance measurement and stategic management system development and implementation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem a implementací Balanced scorecard v malých a středních IT podnicích. Cílem práce je navrhnout Balanced scorecard pro podnik zabývající se vývojem e-shopů pro české firmy. V první části je představena současná literatura zabývající se vývojem Balanced scorecard pro malé a střední a IT podniky, aby byla nastíněna specifika takového řešení. V druhé části je pak za pomoci …víceAbstract:
This diploma thesis deals with to design and implementation of Balanced scorecard in small and medium IT companies. The aim of this thesis is to design Balanced scorecard for medium company that is operating in the area of e-shop development for czech market. First part of the thesis is focused on current literature relevant to the topic evolution of Balanced scorecard for small, medium and IT companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77891
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2019
- Vedoucí: Michal Menšík
- Oponent: Jaroslav Wagner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77891
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Strategické řízení rozvoje podniku
Jiří Jakubec -
Strategické řízení zvoleného podniku
Terezie Fleisnerová -
Finanční řízení podniku - významný faktor konkurenceschopnosti podniku
Jana Kuráňová -
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Strategický finanční plán a jeho význam pro finanční řízení podniku
Slávek Boch -
Strategické řízení marketingu v podniku
Nikol Tatiana Ilavská -
Strategické řízení malého a středního podniku
Jakub Fleško