Moderní nástroje internetového marketingu – Bc. Kateřina Bimková
Bc. Kateřina Bimková
Diplomová práce
Moderní nástroje internetového marketingu
Modern Instruments of Internet Marketing
Anotace:
V diplomové práci se budu zabývat historickým vývojem marketingových koncepcí až po současnost. Objasním i podstatu a přínos marketingového řízení. Vzhledem ke svým osobním zkušenostem z řízení a průběhu politické kampaně popíši specifika politického marketingu. Důležitou součástí diplomové práce bude analýza vlivu nejmodernějších nástrojů internetového marketingu na úspěch politické kampaně. S využitím …víceAbstract:
In my diploma thesis I am going to concern with historical development of marketing conceptions up to the present. I am also going to clarify the basis and contribution of the marketing control. In consideration of my personal experiences in control and progress of the political campaign I am going to describe the specifics of political marketing. The important part of the diploma thesis is the analysis …víceKlíčová slova
Marketing vývoj marketingových koncepcí marketingové řízení marketingová komunikace politický marketing internetový marketing specifika politického marketingu politická kampaň řízení politické kampaně prezidentské volby prezidentská kampaň voliči průzkumy komunikační mix ve volební kampani moderní nástroje internetového marketingu. Marketing development of marketing conceptions marketing control marketing communication political marketing internet marketing specifics of political marketing political campaign control of political campaign presidential election presidential campaign voters researches communication mix in election campaign modern instruments of internet marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bp85q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet -
Moderní nástroje internetového marketingu, jejich vliv na úspěšnost prodeje
Michaela Nováková -
Moderní nástroje internetového marketingu a jejich vliv na prodejní úspěch podniku XY
Waiss Fakiri -
Webové konfigurátory jako moderní nástroj internetových obchodů
Bárta Bárta -
Využití moderních nástrojů internetového marketingu ve firmě František Suchomel - Indiana kuchyňské studio
Martina Kirchmanová