Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji – Bc. Dominika Matějová
Bc. Dominika Matějová
Bakalářská práce
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Consumer buying behaviour on the smartwatch market in the South Moravian Region
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem spotřebitelského chování při nákupu smartwatch. Teoretická část představuje základní vhled do problematiky nákupního chování spotřebitelů. Na konci teoretické části je v práci stručný přehled o vývoji trhu se smartwatch, stejně jako předpoklad vývoj trhu budoucího. V praktické části provádí autorka dotazníkové šetření v Jihomoravském kraji, a to na základě teoretických …víceAbstract:
This thesis deals with the topic of consumer behaviour when buying a smartwatch. The theoretical part presents a basic overview of the issues relates to consumer shopping behaviour. At the end of the theoretical part, there is a brief overview of the development of the smartwatch market, as well as the assumption of future development of the market. The author of the work conducted the questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/zhync/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2021
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Analýza spotřebitelského chování
Aleš Chatrný -
Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market
Ülkem Altunbulak -
Organic Food Labelling and its Influence on Generation Y´s Purchase Behavior on German Market
Jan Fiala -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský