Hana Hložková

Diplomová práce

Možnosti využití muzikoterapie v rámci logopedické péče

Music Therapy Utilization Possibilities within the Scope of the Speech Care
Anotace:
Diplomová práce popisuje možné využití muzikoterapuetických technik v rámci logopedické intervence. Teoretická část je zaměřena na obecné informace o muzikoterapii, vybraných muzikoterapeutických technikách a symptomatologii a terapii jednotlivých narušení komunikační schopností. Praktická část je zaměřena na ověření muzikoterapeutických technik v praxi. Výsledkem diplomové práce je ucelená tabulka …více
Abstract:
The diploma work describes the utilization possibilities of the music therapy techniques within the scope of the speech care. The theoretical part is focused on the general information about the music therapy, chosen music therapy techniques, and symptomatology and therapy of the particular impaired communication ability. The practical part is focused on the music therapy techniques practical verification …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
  • Vedoucí: Pavel Svoboda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 31. 3. 2009 dostupné: světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses fuqfth fuqfth/2
28. 4. 2009
Složky
Soubory
Nejezchleba, O.
1. 3. 2010
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.