Měření spokojenosti zákazníků, využití ke zvyšování výkonnosti firmy – Ing. Šárka Najmanová
Ing. Šárka Najmanová
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků, využití ke zvyšování výkonnosti firmy
Customer satisfaction measurement and its use in the company performance improvement
Anotácia:
Práce se věnuje problematice měření zákaznické spokojenosti, která je i v dnešní době stále opomíjenou oblastí firemní politiky. Součástí je shrnutí nynější situace, seznámení se s jednotlivými přístupy k měření zákaznické spokojenosti a srovnání různých modelů měření. Část práce je věnována konkrétnímu měření zákaznické spokojenosti ve firmě A.R.Garamond a interpretaci výsledků, včetně doporučení …viacAbstract:
The thesis deals with the customer satisfaction measurement which is still a neglected part of a company policy. The thesis includes summary of the present situation, identification with the various models of the customer satisfaction measurement and compare the different models of the measurement. A part of the thesis follows the specific customer satisfaction measurement in the company A.R.Garamond …viacKľúčové slová
dotazník komunikace management metoda měření monitorování nespokojenost organizace požadavek průzkum reklamace služba spokojenost zákazníka výsledek znak jakosti questionnaire communication method measurement monitoring dissatisfaction organization requirement research complaint service customer satisfaction result quality index
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/noi2j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
- Vedúci: doc. Ing. Antonín Mykiska, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová