Veronika Dávidová

Diplomová práce

Spotřebitelské hodnocení produktu v závislosti na apriorní informaci

Consumer rating of product based on a priori information
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá roli ceny jako apriorní informace ve spotřebitelském hodnocení produktu, přesněji vína. Jejím cílem bylo dokázat, že hodnocení chuti vína je ovlivněno informací o ceně. Výzkumné otázky předpokládají rozdílnou reakci v případě vysoké a v případě nízké ceny. Pro zodpovězení otázek jsem replikovala experiment Almenberga a Dreberové (2011). V něm respondenti ochutnávali víno …více
Abstract:
This diploma thesis examines the function of the price as a priory information in consumer´s product rating. The examined product was wine. Its purpose was to prove that the evaluation of the taste of the wine is influenced by price information. Research questions assume a different response in case of high and low cost. To answer the questions, I replicated the experiment by Almenberg and Dreber …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2018
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74780

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management

Práce na příbuzné téma