Jan Wiesner

Bakalářská práce

Sportovní diplomacie jako nástroj branding státu (případová studie mistrovství světa v ledním hokeji 2018)

Sports diplomacy as a tool of state branding (case study of the 2018 Ice Hockey World Championship)
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá sportovní diplomacií jako nástrojem branding státu, zejména formou případové studie mistrovství světa v ledním hokeji 2018. V teoretické části jsou objasněny pojmy nation branding a sportovní diplomacie, která je součástí diplomacie veřejné. V praktické části je poté na základě analýzy čtyř tzv. kritérií zkoumáno, jak může sportovní diplomacie jako nástroj branding státu …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with sports diplomacy as a tool of state branding, mainly based on the case study of the 2018 Ice Hockey World Championship. The theoretical part clarifies the concepts of nation branding and sports diplomacy, which is a part of public diplomacy. Furthermore, the practical part, based on the analysis of the four so-called criteria, examines how sports diplomacy as a tool …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2021
  • Vedoucí: Zbyněk Dubský
  • Oponent: Zdeněk Veselý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82456