Využití stratifikačních vrstev národního jazyka v reklamách – Bc. Simona MARKOVÁ
Bc. Simona MARKOVÁ
Master's thesis
Využití stratifikačních vrstev národního jazyka v reklamách
Utilization of stratification layers national language in advertising
Abstract:
Diplomová práce se věnuje využití stratifikačních vrstev národního jazyka v reklamách. Teoretická část představuje historii a vývoj reklamy, upozorňuje na její legislativní úpravy a popisuje marketingovou komunikaci. Část věnovaná slovní zásobě se zaměřuje na její změny a současné tendence. Dále jsou představeny vrstvy slovní zásoby a jsou zobrazeny chyby na konkrétních reklamách. Empirická část uvádí …moreAbstract:
The thesis deals to using stratification layers of a national language in advertisement. The theoretical part introduces a history and development of advertising, points out legislative adjustments and describes a marketing comunication. The part devoted on vocabulary focuses on changes and nowadays progress. In next part there are introduced other vocabulary layers and there are showed mistakes on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2016
Accessible from:: 26. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Niklesová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARKOVÁ, Simona. \textit{Využití stratifikačních vrstev národního jazyka v reklamách}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/fv18g7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MARKOVÁ, Simona. Využití stratifikačních vrstev národního jazyka v reklamách. Č. Budějovice, 2016. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / field:
Secondary School Teaching / ČJn-OVan-SZn
Theses on a related topic
-
Přímý prodej a marketingová komunikace
Martina Valentová -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
Sofiia Shevchuk -
Vývoj reklamy a vzájemné srovnání jednotlivých mediálních kanálů v letech 2010-2012
Klára Chlupatá -
Vývoj reklamy v českých zemích
Tereza Bartáková -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ
Natalie Brandsteinová -
Vliv reklamy na vývoj pubescenta
Nikola MACOSZKOVÁ -
Projekt marketingové komunikace ve firmě Bricol s.r.o.
Nikola Zajíčková -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt
David Čermák
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights