Využití stratifikačních vrstev národního jazyka v reklamách – Bc. Simona MARKOVÁ
Bc. Simona MARKOVÁ
Diplomová práce
Využití stratifikačních vrstev národního jazyka v reklamách
Utilization of stratification layers national language in advertising
Anotace:
Diplomová práce se věnuje využití stratifikačních vrstev národního jazyka v reklamách. Teoretická část představuje historii a vývoj reklamy, upozorňuje na její legislativní úpravy a popisuje marketingovou komunikaci. Část věnovaná slovní zásobě se zaměřuje na její změny a současné tendence. Dále jsou představeny vrstvy slovní zásoby a jsou zobrazeny chyby na konkrétních reklamách. Empirická část uvádí …víceAbstract:
The thesis deals to using stratification layers of a national language in advertisement. The theoretical part introduces a history and development of advertising, points out legislative adjustments and describes a marketing comunication. The part devoted on vocabulary focuses on changes and nowadays progress. In next part there are introduced other vocabulary layers and there are showed mistakes on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Zveřejnit od: 26. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Niklesová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARKOVÁ, Simona. Využití stratifikačních vrstev národního jazyka v reklamách. Č. Budějovice, 2016. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / ČJn-OVan
Práce na příbuzné téma
-
Přímý prodej a marketingová komunikace
Martina Valentová -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
Sofiia Shevchuk -
Vývoj reklamy a vzájemné srovnání jednotlivých mediálních kanálů v letech 2010-2012
Klára Chlupatá -
Vývoj reklamy v českých zemích
Tereza Bartáková -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ
Natalie Brandsteinová -
Vliv reklamy na vývoj pubescenta
Nikola MACOSZKOVÁ -
Projekt marketingové komunikace ve firmě Bricol s.r.o.
Nikola Zajíčková -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt
David Čermák
Název
Vložil
Vloženo
Práva