Ing. Lucie Prokopová

Diplomová práce

Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace

Optimisation of the marketing communication tools selection
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na prozkoumání zákazníků v golfovém prostředí a jejich segmentaci do cílových skupin. Dále rozděluje pražská golfová hřiště a zkoumá konkurenční prostředí, jejich přístup a výběr nástrojů komunikačního mixu k jednotlivým zákaznickým segmentůn, včetně nabídky doprovodných služeb těchto hřišť. V další části práce analyzuje jedno vybrané pražské hřiště, zaměřuje se na jeho …více
Abstract:
This thesis focuses on the analysis of customers in golf environment and their segmentation in to target groups. It then divides Prague golf courses and analyses the competition and the approach and selection of communication approaches to individual customer segments. In the last part, one of the golf courses is selected. It is used to analyze in detail the environment of the company, offer of customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní