Marketingový mix společnosti DekoDraht s.r.o. – Bc. Pavel Veselský
Bc. Pavel Veselský
Bachelor's thesis
Marketingový mix společnosti DekoDraht s.r.o.
Marketing mix in the company DekoDraht Inc.
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza stávajícího marketingového mixu a návrh nového mixu pro středně velkou společnost DekoDraht s.r.o. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro vytvoření marketingového mixu, což je podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu ? takzvaných 4 P (produkt, cena, místo a propagace). V další části jsou analyzovány tyto čtyři složky ve společnosti …moreAbstract:
The subject of bachalor thesis is an analysis of existing marketing mix and proposal for a new mix for the mid-sized company DekoDraht Inc. In the first part theoretical starting points for creating marketing mix are depicted. It is a detailed analysis of the basic components of the marketing mix - the so-called 4 P's (product, price, place and promotion). In the next section these four components …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 6. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Jaroslav Morkus
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Veselský, Pavel. Marketingový mix společnosti DekoDraht s.r.o.. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Propagace módní značky Modest Apparel. Produkt a P.O.P.
Michal Jakubec -
Oceňování okrasných rostlin, charakteru stromy – porovnání oceňovacích metod v ČR – cena zjištěná a cena obvyklá
Jana Hermanová