Bc. Pavel Veselský

Bachelor's thesis

Marketingový mix společnosti DekoDraht s.r.o.

Marketing mix in the company DekoDraht Inc.
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza stávajícího marketingového mixu a návrh nového mixu pro středně velkou společnost DekoDraht s.r.o. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro vytvoření marketingového mixu, což je podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu ? takzvaných 4 P (produkt, cena, místo a propagace). V další části jsou analyzovány tyto čtyři složky ve společnosti …more
Abstract:
The subject of bachalor thesis is an analysis of existing marketing mix and proposal for a new mix for the mid-sized company DekoDraht Inc. In the first part theoretical starting points for creating marketing mix are depicted. It is a detailed analysis of the basic components of the marketing mix - the so-called 4 P's (product, price, place and promotion). In the next section these four components …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 6. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Jaroslav Morkus

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Veselský, Pavel. Marketingový mix společnosti DekoDraht s.r.o.. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera