Theses 

Změny v kupních rozhodovacích procesech zákazníků na B2B a B2C trzích v 21. století – Bc. Tomáš Huleš

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance

Bc. Tomáš Huleš

Diplomová práce

Změny v kupních rozhodovacích procesech zákazníků na B2B a B2C trzích v 21. století

The changes in purchase decision - making processes of customers on B2B and B2C markets in the 21st Century

Anotace: Diplomová práce pojednává o chování zákazníků na trzích B2B a B2C a jeho změnách na začátku 21. století. Dále také nahlíží do chování prodejců a výrobců zboží a služeb. Důraz kladen na dlouhodobý prospěch firmy jako dodavatele z pohledu potřeb zákazníka.

Abstract: The thesis deals with customer behaviour on the B2B and B2C markets and its changes at the beginning of 21st Century. Thesis is also about behaviour of sellers and manufacturers of goods and services. Emphasis is placed on long term benefit for the companies as supplier from the customer's point of view in the 21st Century.

Klíčová slova: zákazník, prodejce, výrobce, internet, segment, trh, cena, tržní podíl, kvalita, informace, reklama, marketing, customer, seller, manufacturer, market, market share, quality, information, advertisement

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 25. 6. 2019 08:43, 26. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz