Michaela PROKOPOVÁ

Diplomová práce

Marketing v podniku Servis karavanů

Marketing in the enterprise Servis karavanů
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza současné marketingové strategie podniku Servis karavanů a následný návrh úprav, které by měl podnik ve své stávající marketingové strategii uskutečnit. Teoretická část je okrajově věnována samotnému marketingu a marketingovému mixu, načež navazuje popis specifik, které ovlivňují marketing v mikropodniku. V praktické části je následně uvedena charakteristika podniku …více
Abstract:
The aim of this dissertation is to analyze the current marketing strategy Servis caravans and subsequent design modifications, which should an enterprise's existing marketing strategy implemented. The theoretical part is devoted to the marginally marketing and marketing mix, then followed by a description of specifics that affect the marketing of microenterprise. The practical part is followed by the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PROKOPOVÁ, Michaela. Marketing v podniku Servis karavanů. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management