Pohled učitelek mateřské školy na homogenní a heterogenní třídy – Bc. Dominika Snášelová
Bc. Dominika Snášelová
Diplomová práce
Pohled učitelek mateřské školy na homogenní a heterogenní třídy
Kindergarten teachers' perspective on age-related heterogaenity of classroom
Anotace:
Diplomová práce se zabývá pohledem učitelek mateřské školy na věkově homogenní a heterogenní skupiny. Práce se skládá z teoretické části, jejíž východiska seznamují čtenáře se současným předškolním vzděláváním v provázanosti s legislativními dokumenty, osobností předškolního pedagoga a jeho profesními kompetencemi a v neposlední řadě s charakteristikou homogenních a heterogenních skupin. Cílem empirické …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the view of kindergarten teachers on homogeneous and heterogeneous groups. The thesis consists of a theoretical part, the starting points of which introduce the reader to contemporary preschool education in connection with legislative documents, the personality of the preschool teacher and his professional competences, and last but not least, the characteristics of homogeneous …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Snášelová, Dominika. Pohled učitelek mateřské školy na homogenní a heterogenní třídy. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Předškolní pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová -
Učitel v roli - průzkum techniky dramatické výchovy v mateřské škole
Veronika JUKLOVÁ -
Učitel a učitelka v interakci s dětmi v mateřské škole
Nikola Chmelová -
Další vzdělávání učitelů v mateřské škole v kraji Vysočina
Lucie Mokrejšová -
Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách
Zuzana SÝKOROVÁ -
Postavení hudební výchovy v přípravě učitelů mateřských škol v České republice
Terezie Čertková -
Možnosti využití lidové písně v rámci projektových dnů v MŠ
Simona SMOLNICKÁ -
Srovnání pedagogické práce učitele v posledním ročníku mateřské školy a v přípravné třídě základní školy
Petra ANTOŠOVÁ