Bc. Dominika Snášelová

Diplomová práce

Pohled učitelek mateřské školy na homogenní a heterogenní třídy

Kindergarten teachers' perspective on age-related heterogaenity of classroom
Anotace:
Diplomová práce se zabývá pohledem učitelek mateřské školy na věkově homogenní a heterogenní skupiny. Práce se skládá z teoretické části, jejíž východiska seznamují čtenáře se současným předškolním vzděláváním v provázanosti s legislativními dokumenty, osobností předškolního pedagoga a jeho profesními kompetencemi a v neposlední řadě s charakteristikou homogenních a heterogenních skupin. Cílem empirické …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the view of kindergarten teachers on homogeneous and heterogeneous groups. The thesis consists of a theoretical part, the starting points of which introduce the reader to contemporary preschool education in connection with legislative documents, the personality of the preschool teacher and his professional competences, and last but not least, the characteristics of homogeneous …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Snášelová, Dominika. Pohled učitelek mateřské školy na homogenní a heterogenní třídy. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe