Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd. – Ing. Benoy Porathukaran Luiz
Ing. Benoy Porathukaran Luiz
Diplomová práce
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na spokojenost prodejce s Havells Fans. Práce obsahuje definice teoretických přístupů a analytických nástrojů používaných k mapování podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti podniku. Práce využívá především primární data získaná prostřednictvím rozhovorů, jakož i sekundární data z veřejně dostupných zdrojů. Tato studie se týká spokojenosti prodejců s konkrétním produktem …víceAbstract:
This thesis focuses on the dealer’s satisfaction with Havells Fans. The thesis contains the definitions of theoretical approaches and analytical tools used in order to map out the business environment and competitiveness of the enterprise. The thesis mainly uses primary data obtained through interviews, as well as secondary data from publicly available sources. This study is about the satisfaction …víceKeywords
\Dealers \Satisfaction \Markeing \Sales \Industry \Stuctures \Market Position \Activities \Tools of sales Pomotion \Scenario \Functions \Products \Analysis \Models \Competition \Price \Methods \Trends \Channels \Distributors \Oppurtunity \Scope \Technique \System \Brands \Evaluvation \Relationship \Manufactures \Establishment \Influence \Growth \Management \history \Manpower \Finance
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/y89mp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
- Vedoucí: Dr. Ing. Ingrid Majerová
- Oponent: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PORATHUKARAN LUIZ, Benoy. \textit{Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.}. Online. Diplomová práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/fvl2at/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Strategie vstupu společnosti Netflix na český trh
Linh Do Hai