Third Wave Coffee: Customer’s and Owner’s Perception and Preference – Mariia Lytvynova
Mariia Lytvynova
Bakalářská práce
Third Wave Coffee: Customer’s and Owner’s Perception and Preference
Třetí Kávová Vlna: Vnímání a Preference Zákazníků a Majitelů
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá hnutím Třetí kávové vlny a zkoumá, jak se díky tomu káva stává řemeslným zážitkem. Cílem této práce je zjistit, jaký postoj mají zákazníci a majitelé kaváren ke konceptu Třetí kávové vlny. K realizaci výzkumu a naplnění cíle práce je použit sběr dat pomocí kvantitativních a kvalitativních metod. Prostřednictvím dotazníků, rozhovorů a pozorování ve vybraných brněnských …víceAbstract:
This thesis explores the Third Wave coffee movement, examining how it transforms coffee into an artisanal experience. This thesis aims to find out what attitudes customers and coffee shop owners have towards the concept of Third Wave coffee. To implement the research and to fulfill the objective of the thesis, data collection by quantitative and qualitative methods are used. Through surveys, interviews …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedoucí: doc. RNDr. Mgr. Mgr. Miroslav Horák, Ph.D.
- Oponent: Tadeáš Hrušovský, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LYTVYNOVA, Mariia. \textit{Third Wave Coffee: Customer’s and Owner’s Perception and Preference}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/fvn4gi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program:
Mezinárodní teritoriální studia
Práce na příbuzné téma
-
Preference spotřebitelů při nakupování ve velkoformátových typech prodejen maloobchodu v komparaci s nakupováním v malých prodejnách
Martina Valešová -
Spotřebitelské preference seniorů při volbě rekreace
Jana Šmatláková -
Social construction of coffee and its consequences for selling coffee as a beverage
Anna Hrubešová -
Kaviarne a kávové bary
Peter Plieštik -
Vliv Třetí kávové vlny na obchod s kávou
Bich Ngoc Nguyen -
Mišmaš: A Business Plan for a Coffee Shop and Roastery
Tereza Krčková -
Analysis of Customer Data from Cash Register: The Case of the Coffee Shop
Jozef Onderka -
Právní aspekty založení kavárny a rizika spojená s provozem kavárny
Jiří Kaštan