Komunikační a sociální sítě v řízení firem a jejich vliv na zaměstnance – Palina Maliarenka
Palina Maliarenka
Bakalářská práce
Komunikační a sociální sítě v řízení firem a jejich vliv na zaměstnance
Communication and social networks in company management and their influence on employees
Anotace:
Komunikační a sociální sítě v oblasti podnikání jsou úzce propojeny. V době rozvoje informačních technologií jsou důležité pro práci firmy a jejích zaměstnanců. Cílem práce bylo analyzovat a vyhodnotit vliv těchto sítí na řízení firmy a její zaměstnance z hlediska produktivity. S pomocí vědomostí z literární rešerše a informací o využívání komunikačních a sociálních sítí, získaných prostřednictvím …víceAbstract:
Communication and social networks in business are closely linked. In the era of information technology development, they are important for the work of a company and its employees. The aim of this thesis was to analyze and evaluate the impact of these networks on the management of the firm and its employees in terms of productivity. Using the knowledge from the literature review and information on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90177
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedoucí: Gabriela Říhová
- Oponent: David Šmíd
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90177
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Making internal communication in a software company more efficient
Martin Bryndza -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart -
Internal communication on Social Networks in international companies: Focus on community learning & development
Zuzana Petrovková -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
The Secrets of Communication
Fabio Vogel -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko