Marketingový plán pro firmu Jídlo pod nos – Adam Glaser
Adam Glaser
Bakalářská práce
Marketingový plán pro firmu Jídlo pod nos
The marketing plan of the company Jídlo pod nos
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením komplexního marketingového plánu pro společnost specializující se na rozvoz jídla z různorodých restaurací zákazníkům. Cílem práce je analyzovat aktuální stav trhu s rozvozem jídla, identifikovat klíčové procesy marketingu a navrhnout efektivní marketingové strategie a nástroje pro zvýšení povědomí o možnosti franchisignu dané společnosti.Abstract:
This bachelor thesis deals with creating a comprehensive marketing plan for a company specializing in food delivery from various restaurants to customers. The aim of the thesis is to analyze the current state of the food delivery market, identify key marketing processes and propose effective marketing strategies and tools to increase awareness of the franchise opportunity offered by the company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Oponent: Ondřej Benda, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Analýza konkurence
Gabriela Žeravová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Andrea Štěpánková -
Analýza konkurence na trhu kaváren
Eva Lakomá -
Analýza konkurence e-shopu
Lukáš Cvečka -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.
Jan Ollender -
Analýza konkurence značek na trhu šperků
Tereza Kalábová -
Analýza prodejní sítě konkurence Škoda Auto na irském trhu
Hynek Bárta