Bc. Milana Salimova

Diplomová práce

Emoce v marketingové komunikaci

Emotion in Marketing Communication
Anotace:
Diplomová práce je věnována problematice emocí, využívaných při marketingové komunikaci. Velký důraz je kladen především na dětský marketing, protože v současné době velké množství malých firem a velkých korporací jako svou hlavní cílovou skupinu definuje děti v různých věkových kategoriích. Hlavním cílem práce je prozkoumat důležitost emocí pro plánování marketingových aktivit jakékoli firmy. Pro …více
Abstract:
Diploma thesis is devoted to the problems of emotion used in the marketing communication. Great emphasis is given on children's marketing, because currently a large number of small companies and large corporations its main target group defined by children in different age categories. The main objective is to explore the importance of emotions for planning marketing activities of any company. For a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní