Bc. Milana Salimova

Master's thesis

Emoce v marketingové komunikaci

Emotion in Marketing Communication
Abstract:
Diplomová práce je věnována problematice emocí, využívaných při marketingové komunikaci. Velký důraz je kladen především na dětský marketing, protože v současné době velké množství malých firem a velkých korporací jako svou hlavní cílovou skupinu definuje děti v různých věkových kategoriích. Hlavním cílem práce je prozkoumat důležitost emocí pro plánování marketingových aktivit jakékoli firmy. Pro …more
Abstract:
Diploma thesis is devoted to the problems of emotion used in the marketing communication. Great emphasis is given on children's marketing, because currently a large number of small companies and large corporations its main target group defined by children in different age categories. The main objective is to explore the importance of emotions for planning marketing activities of any company. For a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní