Podpora studentů s poruchou autistického spektra v terciárním vzdělávání – Bc. Hedvika Ráčková
Bc. Hedvika Ráčková
Bakalářská práce
Podpora studentů s poruchou autistického spektra v terciárním vzdělávání
Supporting students with autism spectrum disorder in higher education
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku podpory studentů s poruchou autistického spektra (PAS) v terciárním vzdělávání. Cílem výzkumu bylo zjistit, jaké jsou zkušenosti těchto studentů s vysokoškolským studiem a jakým způsobem je lze nejefektivněji podpořit. K tomuto účelu byly provedeny polostrukturované hloubkové rozhovory se studenty s PAS studujícími na vysoké škole. Poznatky této práce …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the issue of supporting students with Autism Spectrum Disorder (ASD) in higher education. The aim of the research was to find out what the experiences of these students are in higher education and how they can be most effectively supported. Semi-structured, in-depth interviews were conducted with students with ASD studying at university for this purpose. The findings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ftn08/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Karolína Malíková
- Oponent: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociální pedagogika a poradenství / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické pomůcky pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání ve výtvarné výchově
Jakub MILDE -
Podpora romských žáků ve vzdělávání z pohledu učitelů základních škol
Lucie SVOBODOVÁ -
Podpora romských žáků ve vzdělávání z pohledu žáků základních škol na Karlovarsku
Barbora SLÁMOVÁ -
Podpora jazykového vzdělávání ve vybrané firmě v daném regionu
Aneta Prostecká -
Virtual Environment for Exposure Therapy for Sound Sensitivity in Autism Spectrum Disorder
Jan Maceček -
Self-Regulation in Autism Spectrum Disorder
Muhammed Emin Karadeniz -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná