Peter Hupka

Master's thesis

Stratégie využívané v Nákupných kampaniach prostredníctvom porovnávačov cien

Strategie využívané v Nákupních kampaních prostřednictvím porovnávačů cen
Abstract:
Cílem této práce je specifikování strategií využívaných v rámci Nákupů na trhu porovnávačů cen z pohledu využitých typů kampaní a výběru zprostředkujícího porovnávače cen největšími e-commerce inzerenty v České republice, a doporučení vhodných strategií pro maximalizaci výkonnosti kampaní a efektivnosti investic do online výkonnostních kampaní v Nákupech. Práce se v teoretické části věnuje vývoji trhu …more
Abstract:
The aim of this thesis is to specify the strategies used in Google Shopping on the market of price comparison in terms of types of campaigns and the selection of a partner for the Shopping by the largest e-commerce advertisers in the Czech Republic and recommend appropriate strategies to maximize campaign performance and investment efficiency in Shopping campaigns. The theoretical part of the thesis …more
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je špecifikovanie stratégií využívaných v rámci Nákupov na trhu porovnávačov cien z pohľadu využitých typov kampaní a výberu sprostredkovateľského porovnávača cien najväčšími e-commerce inzerentmi v Českej republike a odporúčanie vhodných stratégií pre maximalizáciu výkonnosti kampaní a efektívnosti investícií do online výkonnostných kampaní v Nákupoch. Práca sa v teoretickej …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 10. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 1. 2021
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Kamil Kotraba

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82120