Stratégie využívané v Nákupných kampaniach prostredníctvom porovnávačov cien – Peter Hupka
Peter Hupka
Master's thesis
Stratégie využívané v Nákupných kampaniach prostredníctvom porovnávačov cien
Strategie využívané v Nákupních kampaních prostřednictvím porovnávačů cen
Anotácia:
Cílem této práce je specifikování strategií využívaných v rámci Nákupů na trhu porovnávačů cen z pohledu využitých typů kampaní a výběru zprostředkujícího porovnávače cen největšími e-commerce inzerenty v České republice, a doporučení vhodných strategií pro maximalizaci výkonnosti kampaní a efektivnosti investic do online výkonnostních kampaní v Nákupech. Práce se v teoretické části věnuje vývoji trhu …viacAbstract:
The aim of this thesis is to specify the strategies used in Google Shopping on the market of price comparison in terms of types of campaigns and the selection of a partner for the Shopping by the largest e-commerce advertisers in the Czech Republic and recommend appropriate strategies to maximize campaign performance and investment efficiency in Shopping campaigns. The theoretical part of the thesis …viacAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je špecifikovanie stratégií využívaných v rámci Nákupov na trhu porovnávačov cien z pohľadu využitých typov kampaní a výberu sprostredkovateľského porovnávača cien najväčšími e-commerce inzerentmi v Českej republike a odporúčanie vhodných stratégií pre maximalizáciu výkonnosti kampaní a efektívnosti investícií do online výkonnostných kampaní v Nákupoch. Práca sa v teoretickej …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2018
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82120
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2021
- Vedúci: Václav Stříteský
- Oponent: Kamil Kotraba
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82120
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání služeb Google Workspace a Microsoft 365
Darya Tulegaliyeva -
Nové trendy v e-commerce a jejich vliv na spotřebitele
Miriam Kožušníková -
Marketingová segmentace e-commerce trhu se zmrzlinou
Marek Herna -
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
Natálie Pechová -
E-commerce a potenciál nástroja e-diagnostiky na českom a slovenskom trhu
Emma Katarína Halušková -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce
Markéta Jirecová -
Predicting e-commerce website performance using user behaviour
Martin Rozprým -
Změny v nákupních procesech s ohledem na rostoucí význam digitalizace a e-commerce
Martin Syrovátka