Peter Hupka

Master's thesis

Stratégie využívané v Nákupných kampaniach prostredníctvom porovnávačov cien

Strategie využívané v Nákupních kampaních prostřednictvím porovnávačů cen
Anotácia:
Cílem této práce je specifikování strategií využívaných v rámci Nákupů na trhu porovnávačů cen z pohledu využitých typů kampaní a výběru zprostředkujícího porovnávače cen největšími e-commerce inzerenty v České republice, a doporučení vhodných strategií pro maximalizaci výkonnosti kampaní a efektivnosti investic do online výkonnostních kampaní v Nákupech. Práce se v teoretické části věnuje vývoji trhu …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to specify the strategies used in Google Shopping on the market of price comparison in terms of types of campaigns and the selection of a partner for the Shopping by the largest e-commerce advertisers in the Czech Republic and recommend appropriate strategies to maximize campaign performance and investment efficiency in Shopping campaigns. The theoretical part of the thesis …viac
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je špecifikovanie stratégií využívaných v rámci Nákupov na trhu porovnávačov cien z pohľadu využitých typov kampaní a výberu sprostredkovateľského porovnávača cien najväčšími e-commerce inzerentmi v Českej republike a odporúčanie vhodných stratégií pre maximalizáciu výkonnosti kampaní a efektívnosti investícií do online výkonnostných kampaní v Nákupoch. Práca sa v teoretickej …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2021
  • Vedúci: Václav Stříteský
  • Oponent: Kamil Kotraba

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82120