Zásadní faktory ovlivňující rozvoj komunikativních kompetencí v AJ na 1. stupni ZŠ – Jitka HRBÁČKOVÁ
Jitka HRBÁČKOVÁ
Master's thesis
Zásadní faktory ovlivňující rozvoj komunikativních kompetencí v AJ na 1. stupni ZŠ
Factors Influencing Communicative Competence Development in Primary English Class
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na faktory, které ovlivňují osvojování si komunikativních kompetencí u žáků mladšího školního věku. - rodinné zázemí - škola jako instituce - klima třídy - učitel a jeho metody - žákova osobnostAbstract:
This thesis focuses on the factors that influence the acquisition of communicative competences by younger school pupils. - family background - school as an institution - classroom climate - teacher and his methods - pupil
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 9. 5. 2019
- Supervisor: Mgr. Ivona Cindlerová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRBÁČKOVÁ, Jitka. \textit{Zásadní faktory ovlivňující rozvoj komunikativních kompetencí v AJ na 1. stupni ZŠ}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2019. Available from: https://theses.cz/id/fw7qpc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HRBÁČKOVÁ, Jitka. Zásadní faktory ovlivňující rozvoj komunikativních kompetencí v AJ na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Činitelé ovlivňující biofilní orientaci učitele a jeho přístup k (environmentální) výchově
Jana Létalová -
Třídní učitel a jeho kompetence k leadershipu
Monika Mikulčíková -
Efektivní metody prevence rizikového chování dětí v online prostředí se zaměřením na školní prostředí
Jana MÁCHOVÁ -
Metody kruhového uspořádání žáků pohledem vychovatelů v prostředí školních družin
Julie Větříšková -
Kvalitativní zhodnocení metody na měření vazbové hierarchie u dětí
Terezie Grézlová -
Pojetí a míra zla ve vybraných dílech anglicky píšících autorů
Robert Mulár -
Klima třídy v malotřídní a úplné základní škole v okresu Blansko
Milana Mrázková -
Klima třídy ve školách s daltonskými prvky a ve školách tradičních
Lenka Dolníčková