Průzkum spokojenosti zákazníků se službami společnosti Aquapalace Praha a následně návrhy na zlepšení – Denisa Novotná
Denisa Novotná
Bakalářská práce
Průzkum spokojenosti zákazníků se službami společnosti Aquapalace Praha a následně návrhy na zlepšení
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Magda Neuwirthová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVOTNÁ, Denisa. \textit{Průzkum spokojenosti zákazníků se službami společnosti Aquapalace Praha a následně návrhy na zlepšení}. Online. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/fwd6m4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Evropská hospodářskosprávní studia
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva