Dominika Wygrysová

Master's thesis

Návrh komunikační strategie značky Urban Decay při vstupu na sociální sítě v ČR

Proposal of the communication strategy of Urban Decay brand at the time of entering social networks in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce s názvem „Návrh komunikační strategie značky Urban Decay při vstupu na sociální sítě v ČR“ se zaměřuje na problematiku komunikace na sociálních sítích. Značka Urban Decay, která na český trh vstoupila v roce 2015, je jednou z významných značek luxusní kosmetiky. Zatímco ve Spojených státech značka v komunikaci na sociálních sítích dominuje, v České republice prozatím nedisponuje lokálními …more
Abstract:
The diploma thesis titled “Proposal of the communication strategy of Urban Decay brand at the time of entering social networks in the Czech Republic“ focuses on the issue of communication on social networks. The Urban Decay brand, which entered the Czech market in 2015, is one of the leading brands of luxury cosmetics. While it is considered a dominating brand in social media communication in the United …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 2. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2018
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71715