Návrh komunikační strategie značky Urban Decay při vstupu na sociální sítě v ČR – Dominika Wygrysová
Dominika Wygrysová
Master's thesis
Návrh komunikační strategie značky Urban Decay při vstupu na sociální sítě v ČR
Proposal of the communication strategy of Urban Decay brand at the time of entering social networks in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce s názvem „Návrh komunikační strategie značky Urban Decay při vstupu na sociální sítě v ČR“ se zaměřuje na problematiku komunikace na sociálních sítích. Značka Urban Decay, která na český trh vstoupila v roce 2015, je jednou z významných značek luxusní kosmetiky. Zatímco ve Spojených státech značka v komunikaci na sociálních sítích dominuje, v České republice prozatím nedisponuje lokálními …moreAbstract:
The diploma thesis titled “Proposal of the communication strategy of Urban Decay brand at the time of entering social networks in the Czech Republic“ focuses on the issue of communication on social networks. The Urban Decay brand, which entered the Czech market in 2015, is one of the leading brands of luxury cosmetics. While it is considered a dominating brand in social media communication in the United …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 2. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71715
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2018
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Přemysl Průša
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71715
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas -
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Polina Gavrilova -
Commercial Communication of Pilsner Urquell on the Czech market
Sophie Marienka Vasak -
Signmaking as a part of commercial communication
Tomáš Hejda -
Komerční komunikační chování v době krize
Kseniya Fedoryna -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Zuzana Menšíková -
Produkt placement jako nová forma komerční komunikace
Štěpán Kadlec