Vliv dramatické výchovy na osobnost žáků základní školy speciální – Bc. Kateřina Tůmová
Bc. Kateřina Tůmová
Master's thesis
Vliv dramatické výchovy na osobnost žáků základní školy speciální
Effect of Drama education on the personality of elementary school special
Abstract:
Diplomová práce je rozčleněna do čtyř kapitol a zaměřuje se na vliv dramatické výchovy na osobnost žáků Základní školy speciální. V první kapitole je vymezen pojen mentální postižení a jeho klasifikace spolu se specifiky osob s mentálním postižením a možnostmi jejich edukace. V další kapitole je popsána dramatická výchovy, její cíle, obsah, metody a techniky. Kapitola třetí se věnuje postavení dramatické …moreAbstract:
The diploma work is divided into four chapters and focuses on the influence of dramatic education on the Basic Special School pupil’s personalities. A notion “mental handicap” and its classification, specification of people with mental disorder and possibilities for their education is described in chapter one. In the next chapter there is a description of dramatic education, its aims, content, methods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xw5bx/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 5. 2012
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Zita Nováková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Inclusive Education the way for future for Fiji schools: A comparative case study of Inclusive Education in the Czech Republic Schools in Brno and Fiji Primary Schools
Sunil Kumar -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Geografie na česko-slovensko-polském trojmezí: výukové projekty jako součást geografického a environmentálního vzdělávání pro žáky gymnázií
Petr Beniač -
Podmínky pro vzdělávání žáků se zdravotním postižením na základních školách
Jarmila Červená -
Koncepce dalšího odborného vzdělávání pro žáky středních odborných škol v MsK
Janáček Janáček -
Analýza geomorfologických poměrů Rejvízské hornatiny a její využití pro vzdělávání v rámci moderních metod výuky fyzické geografie se zaměřením na vzdělávání nadaných a podporu talentu
Pavel RUŠAR -
Pomůcky pro vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra
Julie MALÍKOVÁ -
Didaktická pomůcka a její tvorba jako prostředek pro vzdělávání žáků s lehkou mentální poruchou na II. stupni ZŠ
Edita KREJČÍ