Vliv dramatické výchovy na osobnost žáků základní školy speciální – Bc. Kateřina Tůmová
Bc. Kateřina Tůmová
Master's thesis
Vliv dramatické výchovy na osobnost žáků základní školy speciální
Effect of Drama education on the personality of elementary school special
Anotácia:
Diplomová práce je rozčleněna do čtyř kapitol a zaměřuje se na vliv dramatické výchovy na osobnost žáků Základní školy speciální. V první kapitole je vymezen pojen mentální postižení a jeho klasifikace spolu se specifiky osob s mentálním postižením a možnostmi jejich edukace. V další kapitole je popsána dramatická výchovy, její cíle, obsah, metody a techniky. Kapitola třetí se věnuje postavení dramatické …viacAbstract:
The diploma work is divided into four chapters and focuses on the influence of dramatic education on the Basic Special School pupil’s personalities. A notion “mental handicap” and its classification, specification of people with mental disorder and possibilities for their education is described in chapter one. In the next chapter there is a description of dramatic education, its aims, content, methods …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xw5bx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2012
- Vedúci: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Zita Nováková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Roma: European Integration through Education
Tomas Abel DE JONG -
Inclusive Education the way for future for Fiji schools: A comparative case study of Inclusive Education in the Czech Republic Schools in Brno and Fiji Primary Schools
Sunil Kumar -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Geografie na česko-slovensko-polském trojmezí: výukové projekty jako součást geografického a environmentálního vzdělávání pro žáky gymnázií
Petr Beniač -
Podmínky pro vzdělávání žáků se zdravotním postižením na základních školách
Jarmila Červená -
Koncepce dalšího odborného vzdělávání pro žáky středních odborných škol v MsK
Janáček Janáček -
Analýza geomorfologických poměrů Rejvízské hornatiny a její využití pro vzdělávání v rámci moderních metod výuky fyzické geografie se zaměřením na vzdělávání nadaných a podporu talentu
Pavel RUŠAR -
Pomůcky pro vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra
Julie MALÍKOVÁ