Postavení privátních značek obchodního řetězce – Hana Vytřísalová
Hana Vytřísalová
Bachelor's thesis
Postavení privátních značek obchodního řetězce
The private labels position in the retail chain
Abstract:
Bakalářská práce "Postavení privátních značek obchodního řetězce" se zabývá tím, jak zákazníci vnímají značku firmy, jak ovlivňuje jejich spotřebitelské chování, zejména jaký vztah mají k privátním značkám maloobchodu Kaufland. V teoretické části se práce zaměřuje na pojem značka, na vývoj a funkci značky, na nutnost neustálého budování a rozvíjení hodnoty v očích zákazníků. Následně práce rozebere …moreAbstract:
The bachelor's thesis "Position of the private brands of the retail chain" deals with how customers perceive the brand of the company, how it affects their consumer behavior, especially how they relate to the private brands of the Kaufland retail store. In the theoretical part, the work focuses on the concept of brand, on the development and function of the brand, on the necessity of constantly building …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vytřísalová, Hana. Postavení privátních značek obchodního řetězce. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Dopad pandemie COVID-19 na chování spotřebitelů
Anna Solničková -
Změny chování spotřebitele na trhu s různými komoditami
Eliška Černá -
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Marketingový výzkum péče o zákazníky v oblasti prodeje dámského prádla
Klára Doubková -
Marketingový výzkum
Ludmila Novotná -
Marketingový výzkum vybraného produktu
Sabrina Pilátová -
Marketingový výzkum prodejní sítě družstva Jednota, OD Tábor metodou mystery aktivit
Jitka Hronová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Martina Mazáčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights