Postavení privátních značek obchodního řetězce – Hana Vytřísalová
Hana Vytřísalová
Bakalářská práce
Postavení privátních značek obchodního řetězce
The private labels position in the retail chain
Anotace:
Bakalářská práce "Postavení privátních značek obchodního řetězce" se zabývá tím, jak zákazníci vnímají značku firmy, jak ovlivňuje jejich spotřebitelské chování, zejména jaký vztah mají k privátním značkám maloobchodu Kaufland. V teoretické části se práce zaměřuje na pojem značka, na vývoj a funkci značky, na nutnost neustálého budování a rozvíjení hodnoty v očích zákazníků. Následně práce rozebere …víceAbstract:
The bachelor's thesis "Position of the private brands of the retail chain" deals with how customers perceive the brand of the company, how it affects their consumer behavior, especially how they relate to the private brands of the Kaufland retail store. In the theoretical part, the work focuses on the concept of brand, on the development and function of the brand, on the necessity of constantly building …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vytřísalová, Hana. Postavení privátních značek obchodního řetězce. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Dopad pandemie COVID-19 na chování spotřebitelů
Anna Solničková -
Změny chování spotřebitele na trhu s různými komoditami
Eliška Černá -
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Marketingový výzkum péče o zákazníky v oblasti prodeje dámského prádla
Klára Doubková -
Marketingový výzkum
Ludmila Novotná -
Marketingový výzkum vybraného produktu
Sabrina Pilátová -
Marketingový výzkum prodejní sítě družstva Jednota, OD Tábor metodou mystery aktivit
Jitka Hronová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Martina Mazáčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva