Zážitkový kurz jako forma sebepoznání a seberozvoje – Michaela STROMŠÍKOVÁ
Michaela STROMŠÍKOVÁ
Bakalářská práce
Zážitkový kurz jako forma sebepoznání a seberozvoje
Experiential training as a form of self-knowledge and self-development
Anotace:
Práce pojednává o využití volného času k sebepoznání potažmo k seberozvíjení a to pomocí zážitkové pedagogiky, konkrétně prostřednictvím zážitkových kurzů. Základem je stručné seznámení se současným stavem trávení volného času a souvisejícími problémy. Přiblížení podstaty zážitkové pedagogiky, jejích cílů, prostředků, forem, které vedou k rozvoji osobnosti člověka. Dále práce poskytuje rozlišení mezi …víceAbstract:
Work deals with the leisure time to self-knowledge and hence to Self-development through experiential learning, specifically through experiential training. The basis is a brief intro-duction to the current state of leisure and related problems. Nature of experiential learning approach, its objectives, resources, forms that lead to the development of human personal-ity. Further, the work provides a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
14355
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STROMŠÍKOVÁ, Michaela. Zážitkový kurz jako forma sebepoznání a seberozvoje . Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Sebepojetí pubescenta a možnosti jeho rozvoje prostřednictvím estetických výchov
Iveta Ficnerová -
Výchova ve volném čase ve 21. století a dříve
Tereza KOLÁŘOVÁ -
Výchova ve volném čase ve 21. století a dříve
Tereza KOLÁŘOVÁ -
Vybrané didaktické prostředky a jejich využití ve výchově ke čtenářství ve volném čase
Ilona JÍŠOVÁ -
Příběhy vychovatelů ve volném čase zaměřených na práci s rizikovými a sociálně znevýhodněnými dětmi
Ladislav Koubek -
Svoboda a autorita ve výchově ve volném čase
Monika Stískalová Šišková -
Volnočasové aktivity dívek ve výchovném ústavu ve Velkém Meziříčí
Radka LIMLOVÁ -
Zájem žáků druhého stupně základních škol ve Šternberku o volnočasové aktivity ve Šternberku
Veronika VOLFOVÁ