Mezinárodní marketingové plánování, STEEP analýza prostředí – Ing. Michaela Nováková
Ing. Michaela Nováková
Diplomová práce
Mezinárodní marketingové plánování, STEEP analýza prostředí
International Marketing Planning, STEEP analysis of Environment
Anotace:
Obsahem mojí diplomové práce je přiblížení obsáhlé problematiky marketingového plánování, kterému jsem se věnovala už ve své předchozí bakalářské práci. Tentokrát se však zaměřuji na strategickou složku marketingového plánu a to na mezinárodní úrovni. Musím zde vyzdvihnout význam marketingových analýz vzdáleného podnikatelského prostředí, které ovlivňují vstup a celkovou úspěšnost firmy na zahraničním …víceAbstract:
The content of my thesis is the focus on the comprehensive questions of marketing planning to which I have already devoted myself in my previous bachelor’s thesis. This time I will elaborate on the strategic part of the marketing plan, namely at international level. I have to highlight the importance of marketing analyses of the geographically far away entrepreneurs’ environments which affect the company …víceKlíčová slova
mezinárodní marketing management internacionalizace marketingové prostředí STEEP analýza zdroje informací mezinárodní strategické plánování mezinárodní strategické cíle selekce zemí a trhů segmentace zahraničního trhu vstup na zahraniční trh strategie zpracování trhu mezinárodní operativní plánování rizika mezinárodního podnikání international marketing management globalization marketing environment STEEP analysis information sources international strategic planning international strategic objectives selection of countries and markets segmenting of foreign market entry to the international market market processing strategy international operational planning international business risks
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fx3di/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. František Nahodil, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a management mezinárodní sportovní akce
Ondřej Karlovský -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Management et marketing d'une société de transport international
Kristýna JUREČKOVÁ -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Turkish foreign policy in the Western Balkans: Multi-faceted policy of continuity under AKP? Case study of Kosovo, North Macedonia and Serbia
Bojana Zoric -
International Brand Positioning in the Cosmetic Industry : Analysis of Finnish and British Markets
Emilia Christa Wilhelmiina Ala-Jääski -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Strategic Analysis of the DAAD organization (Deutscher Akademischer Austauschdienst) on the Market of international education in the United States
Jose Carpio Camargo