Ing. Michaela Nováková

Diplomová práce

Mezinárodní marketingové plánování, STEEP analýza prostředí

International Marketing Planning, STEEP analysis of Environment
Anotace:
Obsahem mojí diplomové práce je přiblížení obsáhlé problematiky marketingového plánování, kterému jsem se věnovala už ve své předchozí bakalářské práci. Tentokrát se však zaměřuji na strategickou složku marketingového plánu a to na mezinárodní úrovni. Musím zde vyzdvihnout význam marketingových analýz vzdáleného podnikatelského prostředí, které ovlivňují vstup a celkovou úspěšnost firmy na zahraničním …více
Abstract:
The content of my thesis is the focus on the comprehensive questions of marketing planning to which I have already devoted myself in my previous bachelor’s thesis. This time I will elaborate on the strategic part of the marketing plan, namely at international level. I have to highlight the importance of marketing analyses of the geographically far away entrepreneurs’ environments which affect the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. František Nahodil, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní