Zhodnocení vybraných firem z hlediska společenské odpovědnosti – Ondřej Chovanec
Ondřej Chovanec
Bakalářská práce
Zhodnocení vybraných firem z hlediska společenské odpovědnosti
The Evaluation of Selected Companies in Terms of Social Responsibility
Anotace:
Tato práce se zabývá zhodnocením CSR ve zvolených nadnárodních korporacích z oblasti stavebních materiálů. Cílem práce je zhodnotit míru aplikace CSR ve vybraných společnostech a určit další možnosti aplikace tohoto konceptu. Práce obsahuje teoretickou část, ve které je provedena analýza odborné literatury a doporučení autorů pro realizaci konceptu CSR ve firmách. V praktické části práce jsou analyzovány …víceAbstract:
This thesis evaluates CSR concept in selected transnational corporations in the field of construction materials. The purpose of the thesis is to evaluate the extent of CSR application in these corporations and determine further options for applying the concept. The thesis contains a theoretical part analysing literature and the author´s recommendations for practical implementation of CSR in companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chovanec, Ondřej. Zhodnocení vybraných firem z hlediska společenské odpovědnosti. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Sociální odpovědnost firem a měření odpovědnosti v podniku
Eliška Jedličková -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Zhodnocení vybraných firem z pohledu ekonomiky a managementu s důrazem na sociální odpovědnost
Tomáš Januška -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Michaela Křehlíková -
Společenská odpovědnost firem, její význam v současnosti a pro budoucnost
Jana Rumpíková -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Kristina Vlčková -
Vnímání aktivit společenské odpovědnosti firem zákazníky a jejich dopad na chování spotřebitelů
Amrita Saigal