Ing. Jakub Havelka

Bakalářská práce

Svoboda projevu a její limity v marketingové komunikaci

Freedom of speech and its limits in marketing communication
Anotace:
Má bakalářská práce zabývá svobodou projevu a jejími limity v marketingové komunikaci. Teoretická část této práce bude zaměřena na charakteristiku integrované marketingové komunikace, marketingového komunikačního mixu a všech jeho nástrojů, soukromé a veřejné právo v oblasti regulace reklamy a na právní aspekty marketingové komunikace. V aplikační části této práce se zaměřuji na řešení neetických reklam …více
Abstract:
My bachelor thesis deals with freedom of speech and its limits in marketing communication. Theoretical part of this thesis is focusing on characteristics of integrated marketing communication, marketing communication mix a all its tools, private and public law in advertising regulation and legal aspects of marketing communication. In application part of this thesis I am dealing with unethical advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 10. 2013
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní