Svoboda projevu a její limity v marketingové komunikaci – Ing. Jakub Havelka
Ing. Jakub Havelka
Bakalářská práce
Svoboda projevu a její limity v marketingové komunikaci
Freedom of speech and its limits in marketing communication
Anotace:
Má bakalářská práce zabývá svobodou projevu a jejími limity v marketingové komunikaci. Teoretická část této práce bude zaměřena na charakteristiku integrované marketingové komunikace, marketingového komunikačního mixu a všech jeho nástrojů, soukromé a veřejné právo v oblasti regulace reklamy a na právní aspekty marketingové komunikace. V aplikační části této práce se zaměřuji na řešení neetických reklam …víceAbstract:
My bachelor thesis deals with freedom of speech and its limits in marketing communication. Theoretical part of this thesis is focusing on characteristics of integrated marketing communication, marketing communication mix a all its tools, private and public law in advertising regulation and legal aspects of marketing communication. In application part of this thesis I am dealing with unethical advertising …víceKlíčová slova
Integrovaná marketingová komunikace komunikační proces komunikační strategie marketingový komunikační mix reklama podpora prodeje osobní prodej direkt marketing public relations svoboda projevu ochrana osobnosti regulace reklamy kodex reklamy Integrated marketing communication process of communication communication strategy marketing communication mix advertising sales promotion personal selling direct marketing freedom of speech protection of personality advertising regulation Code of advertising practice
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t7j5s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2013
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček