Vztah žáků prvního stupně základní školy ke čtení – Stanislava Šerá
Stanislava Šerá
Master's thesis
Vztah žáků prvního stupně základní školy ke čtení
Primary School Pupils' Attitudes Towards Reading
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vztahem žáků prvního stupně základní školy ke čtení. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V teoretické části jsou vymezeny klíčové pojmy související se čtenářstvím žáků a jejich motivací ke čtení. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu, který byl realizován prostřednictvím polostrukturovaného rozhovoru a dětské kresby. Následně …moreAbstract:
The master's thesis deals with the attitudes of primary school students to reading. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part defines the key concepts related to pupils' reading and their motivation to read. The practical part presents the results of qualitatively oriented research, which was carried out through a semi-structured interview and children's drawings. Then the interpretation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šerá, Stanislava. Vztah žáků prvního stupně základní školy ke čtení. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Čtenářství žáků 2. stupně ZŠ a MŠ Dělnická v Karviné v období pandemie COVID-19
Anna Foltisová -
Vliv čtenářských dílen na čtenářství žáků 1. stupně základních škol
Jarmila NĚMCOVÁ -
Cesty ke čtenářství pohledem dětí mladšího školního věku
Gabriela Ducháčková -
Čtení a čtenářství ve vybraných knihovnách před, během a po pandemii Covidu-19
Veronika Mikulenková -
Podpora čtenářství ve veřejných knihovnách Zlínského kraje
Olivová Olivová -
Projekt na podporu čtenářství
Tereza Šedivá -
Využití sociálních sítí při podpoře čtenářství na 2. stupni základních škol
Zora NEJEZCHLEBOVÁ