Bc. Marcela Krejčiříková

Bakalářská práce

Marketingová strategie vybrané společnosti

Marketing Strategy Of Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem „Marketingová strategie vybrané společnosti“ se zabývá problematikou strategického managementu. Obecným cílem je zhodnocení stávající marketingové strategie společnosti Česká spořitelna a.s., posouzení výsledků jednotlivých analýz a uvedení závěrů z analýz plynoucích a uvedení možných doporučení pro tuto společnost. Práce je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou …více
Abstract:
This bachelor's thesis entitled "Marketing Strategy of a Selected Company" deals with the issue of strategic management. The general objective is to evaluate Česká spořitelna's, a.s. current marketing strategy, to evaluate the results of the individual analyzes and to draw conclusions from the analyzes that follow and to indicate possible recommendations for the company. The thesis is divided into …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
  • Oponent: Ing. David Mareš, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní